ÁSZF

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) az www.azeletize.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: INTELLEXCONN Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 1065. Budapest Nagymező utca 3.
  • Adószám: 13767330-2-42
  • Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-872154, Kibocsájtó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@azeletize.hu, kapcsolat@azeletize.hu
    Telefonos elérhetőség: +3620-22-83-418
  • Számlaszám: 11103406-13767330-01000003 (CIB bank)

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Konyhai eszközök, konyhai kiegészítők, karácsonyi díszek, ékszerek, könyvek, sungit dísztárgyak, képeslapok, textiláru, kendők, szauna sapkák, lábbeli, ajándéktárgyak, autó makettek.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetők meg, Posta Pontra való szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, a csomagolási díjat, azonban nem tartalmazzák a Posta Pontra történő szállítást.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a „Szállítási Info” menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid megnevezését árát és képét. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék nevére vagy a „Részletek” gombra. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az oldalon feltüntetett elektronikus címen vagy telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

4. A rendelés menete

A. A „Kosárba” gombbal lista nézetben a termékből automatikusan egy darabot a Kosárba helyezhet. A termék oldalán a „-” és „+” gombokkal változtathatja a termék darabszámát, amit a „Kosárba” gomb megnyomásával tehet a Kosárba.

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is.

A regisztráció menüpontot a jobb oldali bejelentkezés dobozban és az oldal alján, a láblécben is megtalálja. A termékeket a kosárba helyezheti és megrendelheti regisztráció nélkül is. Regisztrált felhasználó esetén az Ön mentett adatai automatikusan kitöltésre kerülnek.
Amennyiben módosítani kíván a megadott adatokon, belépés után válassza az „adataim módosítása” menüpontot.

Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az „elfelejtett jelszó” menüpontot a Bejelentkezés „dobozban”. Ha itt megadja regisztrált email címét, a rendszer elküld Önnek egy hivatkozást, ahol új jelszót állíthat be magának. A belépést a Bejelentkezés „dobozban” végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és neve. A „kijelentkezés” gombra kattintva elhagyhatja az áruházat.

B. A kosár tartalmát a „Kosár megtekintése” menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. A kosár első részében megtekintheti és ellenőrizheti a kosárba helyezett termékeket. Minden termék darabszámát módosíthatja, törölheti a termékeket a kosárból. Amennyiben a rendelés mellett döntött, kattintson a „Termék adatok rendben, tovább” gombra. A kosár második részében kiválaszthatja az ön számára legmegfelelőbb szállítási és fizetési opciót. Amennyiben Ön regisztrált felhasználó, a mentett adatai automatikusan ki lesznek töltve. Amennyiben nem regisztrált még az oldalon, az adatait itt kell megadnia. Ha mindent rendben talált, a „Befejezés, rendelés leadása” gombra kattintva véglegesítheti rendelését.

C. Fizetési módok:

  • Banki átutalás (a visszaigazoló emailben megadott számlaszámra kell elutalnod a rendelés összegét).
  • Fizetés PayPal-on keresztül a rendelés leadásakor.
  • Barion fizetés a rendelés leadásakor
  • Utánvétel

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatokat az azeletize.hu webáruház nem kapja meg. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

D. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

5. Regisztráció

Az oldalon lehetőség van regisztrációra. Regisztrálásnál meg kell adnia a következő adatokat: vezetéknév, keresztnév, email cím, szállítási/számlázási cím, telefonszám, jelszó. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges az ÁSZF elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért a webáruház felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

6. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-18 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 1-6 hét.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

7. A megrendelt termék ellenértékének és a Posta Pontra szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk át a szállító cég számára (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg).
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott (Magyar Posta Logisztika) szállítja ki az Ön által megadott Posta Pontra, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a megadott postán vagy automatánál kell kifizetni bankkártyával vagy készpénzben.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát minden esetben elektronikusan küldjük meg, a rendelésnél megadott email címre küldve. Kérjük a csomagot átvételkor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Posta Pontra szállítás díja

  • az aktuális szállítási árakat a következő oldalon találja: https://www.postapont.hu/vasarloknak/arak/

8. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott 1 – 7 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 2-6 hét

9. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

10. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

11. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadó.

12. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

13. Tárhely szolgáltatói információ

A www.azeletize.hu webáruház tárhely szolgáltatója a dima.hu. (DiMa.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

azeletize.hu | 2021.04.15

FIGYELEM

Tájékoztatjuk Tisztelt vásárlóinkat, hogy technikai okok miatt 2024.10.02. és 2024.10.09. között a rendelések postázása szünetel. A megrendeléseket azonban ez idő alatt is fogadjuk. Az Átvevőponton (1065 Budapest Nagymező u. 3.) pedig 2024.10.03.-án és 2024.10.07.-én szünetel az átadás.

Kérjük megértésüket.

NUKSEN Fekete dió szirupok

8.500 forint helyett 7.650 forintért!

Átvételi pont nyitvatartás változása

1065 Budapest, Nagymező u. 3.  (1.em. 52. csengő) átvételi pontunk nyitvatartása a következők szerint módosul:

Hétfő és Csütörtök 12:00-tól 18:00-ig

Telefonon szükséges az időpont-egyeztetés (+3630-9927-103)

Boldog Nőnapot!

Március 1-8 között, minden kedves hölgy vásárlónk egy 5%-os kedvezményre jogosító kupont kap csomagjába, amit a következő vásárlás alkalmával használhat fel.

A kedvezmény a már akciós termékekre nem vonatkozik. A kedvezményes kupon 2024.12.31-ig érvényes

MINDEN KONYHAI TERMÉKRE
-10%
KEDVEZMÉNY!

Az akció 2023. november 27. 23:59 -ig , vagy a készlet erejéig tart.

Az akció 2022. december 9. 23:59 -ig , vagy a készlet erejéig tart.