GYIK

Milyen szállítási/átvételi módok közül választhat?

  • Személyes átvételt: 1065 Budapest, Nagymező utca 3. (H és CS 12:00-18:00)
  • Posta csomagautomatába szállítás
  • Posta Coop és Posta Mol pontra szállítás
  • MPL Házhozszállítás
  • FoxPost csomagaautomatába szállítás
  • FoxPost házhozszállítás
  • Packeta Csomagpont
  • Packeta Z-BOX automata


Milyen fizetési módok közül választhat?

Előre fizetési opciók:

  • Banki átutalás (a visszaigazoló emailben megadott számlaszámra kell elutalnia a rendelés összegét).
  • Fizetés PayPal-on keresztül a rendelés leadásakor.

Utánvétes fizetés esetén (Külön díjat tartalmaz)

  • Személyes átvétel esetén készpénzes fizetés lehetséges – Ingyenes.
  • PostaPont, Mol Postapont, Coop Pont és Csomagautomata esetén lehetőséged van bankkártyával és készpénzzel is fizetni.
  • MPL házhozszállítás esetén lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni.
  • FoxPost csomagautomatánál lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni
  • FoxPost házhozszállítás esetén lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni


Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben az általad rendelt terméket, termékeket nem szeretnéd megrendelni, lehetősége van lemondani a rendelést. Ilyen esetben, kérjük azonnal fordulj az Ügyfélszolgálatunkhoz a következő elérhetőségek egyikén:

  • Telefon: +36 20 228 3418
  • Email: info@azeletize.hu vagy kapcsolat@azeletize.hu

Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.


Mit jelent az áthúzott ár a termékeknél?

Az áthúzott ár azt jelenti, hogy az adott terméket akció keretén belül lehet megvásárolni. Az áthúzott ár alatt találja a termék kedvezményes árát.
Amennyiben akciós terméket rendel, a számlán a termék kedvezményes árát fogja megtalálni.


Mi a panaszbejelentés menete?

Panaszodat Ügyfélszolgálatunk felé kell jelentened a következő elérhetőségek egyikén:

  • Telefon: +36 20 228 3418
  • Email: info@azeletize.hu vagy kapcsolat@azeletize.hu

Munkatársaink azonnal rögzítik az a megkeresését, maximum 5 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot.


Ellállási jog

A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől (rendeléstől), visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben).

Minden további irányelvet az ÁSZF-ben leírtak tartalmaznak.

FIGYELEM

Webáruházunk 2024.09.06. és 2024.09.19. között technikai okok miatt csak rendeléseket fogad. A szünet alatt érkezett rendelések teljesítésének első napja 2024.09.20. A szünet ideje alatt az Átvételi pont (Budapest 1065 Nagymező u. 3.) is zárva tart. A személyes átvétel, szünet utáni első napja 2020.09.23. (hétfő).


NUKSEN Fekete dió szirupok

8.500 forint helyett 7.650 forintért!

Átvételi pont nyitvatartás változása

1065 Budapest, Nagymező u. 3.  (1.em. 52. csengő) átvételi pontunk nyitvatartása a következők szerint módosul:

Hétfő és Csütörtök 12:00-tól 18:00-ig

Telefonon szükséges az időpont-egyeztetés (+3630-9927-103)

Boldog Nőnapot!

Március 1-8 között, minden kedves hölgy vásárlónk egy 5%-os kedvezményre jogosító kupont kap csomagjába, amit a következő vásárlás alkalmával használhat fel.

A kedvezmény a már akciós termékekre nem vonatkozik. A kedvezményes kupon 2024.12.31-ig érvényes

Az akció 2022. december 16. 23:59 -ig , vagy a készlet erejéig tart.

Az akció 2023. december 10. 23:59-ig , vagy a készlet erejéig tart.

MINDEN KONYHAI TERMÉKRE
-10%
KEDVEZMÉNY!

Az akció 2023. november 27. 23:59 -ig , vagy a készlet erejéig tart.

Az akció 2022. december 9. 23:59 -ig , vagy a készlet erejéig tart.