Milyen szállítási/átvételi módok közül választhat?
- Személyes átvételt: 1065 Budapest, Nagymező utca 3. (H és CS 12:00-18:00)
- Posta csomagautomatába szállítás
- Posta Coop és Posta Mol pontra szállítás
- MPL Házhozszállítás
- FoxPost csomagaautomatába szállítás
- FoxPost házhozszállítás
- Packeta Csomagpont
- Packeta Z-BOX automata
Milyen fizetési módok közül választhat?
Előre fizetési opciók:
- Banki átutalás (a visszaigazoló emailben megadott számlaszámra kell elutalnia a rendelés összegét).
- Fizetés PayPal-on keresztül a rendelés leadásakor.
Utánvétes fizetés esetén (Külön díjat tartalmaz)
- Személyes átvétel esetén készpénzes fizetés lehetséges – Ingyenes.
- PostaPont, Mol Postapont, Coop Pont és Csomagautomata esetén lehetőséged van bankkártyával és készpénzzel is fizetni.
- MPL házhozszállítás esetén lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni.
- FoxPost csomagautomatánál lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni
- FoxPost házhozszállítás esetén lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni
Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Amennyiben az általad rendelt terméket, termékeket nem szeretnéd megrendelni, lehetősége van lemondani a rendelést. Ilyen esetben, kérjük azonnal fordulj az Ügyfélszolgálatunkhoz a következő elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 228 3418
- Email: info@azeletize.hu vagy kapcsolat@azeletize.hu
Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
Mit jelent az áthúzott ár a termékeknél?
Az áthúzott ár azt jelenti, hogy az adott terméket akció keretén belül lehet megvásárolni. Az áthúzott ár alatt találja a termék kedvezményes árát.
Amennyiben akciós terméket rendel, a számlán a termék kedvezményes árát fogja megtalálni.
Mi a panaszbejelentés menete?
Panaszodat Ügyfélszolgálatunk felé kell jelentened a következő elérhetőségek egyikén:
- Telefon: +36 20 228 3418
- Email: info@azeletize.hu vagy kapcsolat@azeletize.hu
Munkatársaink azonnal rögzítik az a megkeresését, maximum 5 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot.
Ellállási jog
A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől (rendeléstől), visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben).
Minden további irányelvet az ÁSZF-ben leírtak tartalmaznak.