GYIK

Milyen szállítási/átvételi módok közül választhat?

  • Személyes átvételt: 1065 Budapest, Nagymező utca 3. (H és CS 12:00-18:00)
  • Posta csomagautomatába szállítás
  • Posta Coop és Posta Mol pontra szállítás
  • MPL Házhozszállítás
  • FoxPost csomagaautomatába szállítás
  • FoxPost házhozszállítás
  • Packeta Csomagpont
  • Packeta Z-BOX automata

Milyen fizetési módok közül választhat?

Előre fizetési opciók:

  • Banki átutalás (a visszaigazoló emailben megadott számlaszámra kell elutalnia a rendelés összegét).
  • Fizetés PayPal-on keresztül a rendelés leadásakor.

Utánvétes fizetés esetén (Külön díjat tartalmaz)

  • Személyes átvétel esetén készpénzes fizetés lehetséges – Ingyenes.
  • PostaPont, Mol Postapont, Coop Pont és Csomagautomata esetén lehetőséged van bankkártyával és készpénzzel is fizetni.
  • MPL házhozszállítás esetén lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni.
  • FoxPost csomagautomatánál lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni
  • FoxPost házhozszállítás esetén lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is fizetni

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben az általad rendelt terméket, termékeket nem szeretnéd megrendelni, lehetősége van lemondani a rendelést. Ilyen esetben, kérjük azonnal fordulj az Ügyfélszolgálatunkhoz a következő elérhetőségek egyikén:

  • Telefon: +36 20 228 3418
  • Email: info@azeletize.hu vagy kapcsolat@azeletize.hu

Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

Mit jelent az áthúzott ár a termékeknél?

Az áthúzott ár azt jelenti, hogy az adott terméket akció keretén belül lehet megvásárolni. Az áthúzott ár alatt találja a termék kedvezményes árát.
Amennyiben akciós terméket rendel, a számlán a termék kedvezményes árát fogja megtalálni.

Mi a panaszbejelentés menete?

Panaszodat Ügyfélszolgálatunk felé kell jelentened a következő elérhetőségek egyikén:

  • Telefon: +36 20 228 3418
  • Email: info@azeletize.hu vagy kapcsolat@azeletize.hu

Munkatársaink azonnal rögzítik az a megkeresését, maximum 5 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot.

Ellállási jog

A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől (rendeléstől), visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben).

Minden további irányelvet az ÁSZF-ben leírtak tartalmaznak.

FIGYELEM

Tájékoztatjuk Tisztelt vásárlóinkat, hogy technikai okok miatt 2024.10.02. és 2024.10.09. között a rendelések postázása szünetel. A megrendeléseket azonban ez idő alatt is fogadjuk. Az Átvevőponton (1065 Budapest Nagymező u. 3.) pedig 2024.10.03.-án és 2024.10.07.-én szünetel az átadás.

Kérjük megértésüket.

NUKSEN Fekete dió szirupok

8.500 forint helyett 7.650 forintért!

Átvételi pont nyitvatartás változása

1065 Budapest, Nagymező u. 3.  (1.em. 52. csengő) átvételi pontunk nyitvatartása a következők szerint módosul:

Hétfő és Csütörtök 12:00-tól 18:00-ig

Telefonon szükséges az időpont-egyeztetés (+3630-9927-103)

Boldog Nőnapot!

Március 1-8 között, minden kedves hölgy vásárlónk egy 5%-os kedvezményre jogosító kupont kap csomagjába, amit a következő vásárlás alkalmával használhat fel.

A kedvezmény a már akciós termékekre nem vonatkozik. A kedvezményes kupon 2024.12.31-ig érvényes

MINDEN KONYHAI TERMÉKRE
-10%
KEDVEZMÉNY!

Az akció 2023. november 27. 23:59 -ig , vagy a készlet erejéig tart.

Az akció 2022. december 9. 23:59 -ig , vagy a készlet erejéig tart.